HODOWLA KRÓLIKÓW NOWOZELANDZKICH BIAŁYCH

Witam na moim blogu znajdziecie informacje o hodowli królików Nowozelandzkich Białych , o pracach jakie należy wykonywać , karmieniu , jedzeniu i wszystkim co jest związane z hodowlą królików . Hodowle zaczynam od 3 królików samca i dwóch samic mam nadzieje że z biegiem czasu moja hodowla powiększy się do 10 samic stada podstawowego . Postaram się też podliczyć wszystkie koszta jakie będę ponosić oraz zyski jeżeli takowe będą . Takie podsumowanie będzie początkiem każdego miesiąca , z królikami wcześniej nie miałem do czynienia .

25 lip 2011

Klatki i urządzenia hodowlane

Klatki zrobiłem sam z desek i siatki , poidła są zrobione z opakowań po maśle bądź margarynie ( kupiłem poidła kulkowe ale u mnie póki co się nie sprawdzają leża na strychu może kiedyś ich użyje ) , paśniki i karmidła zasypowe kupiłem w sklepie www.dlaferm.pl ( od jakiegoś czasu strona nieaktywna a szkoda bardzo miła obsługa ) . Zdjęcia klatek i wyżej wymienionego sprzętu zrobię w najbliższym czasie .

Brak komentarzy: