HODOWLA KRÓLIKÓW NOWOZELANDZKICH BIAŁYCH

Witam na moim blogu znajdziecie informacje o hodowli królików Nowozelandzkich Białych , o pracach jakie należy wykonywać , karmieniu , jedzeniu i wszystkim co jest związane z hodowlą królików . Hodowle zaczynam od 3 królików samca i dwóch samic mam nadzieje że z biegiem czasu moja hodowla powiększy się do 10 samic stada podstawowego . Postaram się też podliczyć wszystkie koszta jakie będę ponosić oraz zyski jeżeli takowe będą . Takie podsumowanie będzie początkiem każdego miesiąca , z królikami wcześniej nie miałem do czynienia .

1 wrz 2011

Podsumowanie 5 miesięcy


Pszenica - kupowałem dla kur tak że tego nie będzie w zestawieniu ( 25kg 35zł )
Pasza dla królików 25 kg 45 zł
Koszta utrzymania królików 335 zł Zyski 0 zł

Wspomnienia bezcenne ;)

 5 miesięcy temu posiadałem 3 króliki 2 samice i samca . Na dzień dzisiejszy królików jest 7 . Do drugiej samicy dopuszczałem samca 2.08.2011 czyli na dniach powinna się okocić , chyba że coś poszło nie tak ale z moich obserwacji wynika że powinna być kotna . Brzuszek jest większy , w ciągu ostatnich dwóch dni apetyt ma strasznie słaby co w jej przypadku jest czymś nowym . Problemem może być to że jako jedyny królik strasznie się boi gdy wchodzę do króliczarni , ucieka w kąt klatki jest strasznie płochliwa i może to być pewnien problem ale czas wszystko zweryfikuje .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz